Proces

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Je pekné pozorovať, ako rastieme. A je smiešne v mojom veku hovoriť o raste. Ale práve teraz je ten čas, kedy sa mi plní to, čo som ešte rok dozadu vykríkala: "Ja už by som konečne chcela ísť niekomu na svadbu!"

Roztrhlo sa vrece, svadieb plný kalendár a rodiacich sa potomkov "jak by dal". A tak teda teraz už je adekvátne povedať, že rastieme. Z detí, pubertiakov, nás, sa stávajú rodičia, z našich rodičov starí rodičia...nevyhnutný kolobeh života.

Pamätáte si ešte na túto krásnu nevestu? Moju Zuzu som raz nečakane prepadla doma, lebo som ju chcela vidieť ešte pred tým, ako ten veľký očakávaný náklad vyloží a vhupne do ozajstného dospeláckeho života.
Zvonila som a búchala na dvere a ona neotvárala, ja som sa strašne bála, že už rodí a ja ani neviem, ako sa to robí, ako sa správne dýcha a čo sa má v takých situáciách hovoriť. Ale ona len behala po dome s vysávačom ako šialená. Lebo vraj má doma bordel. Potom hovorila, že je tučná a škaredá. To sú asi tie veci, tie dôkazy, že rastieme.

A ja som jej vtedy hovorila, že je krásna a že sú to totálne zanedbateľné veci a že keď sa to malé bejby narodí, nič iné na svete nebude existovať (teda aspoň dúfam, tak to vnímam v okolí). A že aj manžel ju bude ľúbiť rovnako, ba aj viac a že mu nebudú prekážať veľké prsia plné mlieka či tie štyri strie na stehne. 

A že je to tak, Zuza, že som mala pravdu?



Tak teda Zuza dovysávala, dochystala a popri rozprávaní sa o ružových postieľkach a prípravách na pôrod (my sme spolu boli v jeden piatok a ona mala termín v jeden pondelok), prišiel z práce Dalibor, ktorý z mojej návštevy tak nadšený nebol. Pretože som mala náhodne so sebou foťák a Zuz zase naopak nemala fotky s bruškom. A tak teda že aj keď je škaredá a tučná, tak by sme mohli ísť niečo pofotiť. 



















































Zuzana s Daliborom očakávali bábätku. Do poslednej chvíle boli o tom na 100% presvedčení. Ružová postieľka či plyšák na poličke. Dokonca moje príspevky z ich spoločného veľkého dňa niesli názov Zuzana&Dalibor&Bábätka. 
Dnes je Teo už veľký chlap. Sedí a ušŕňa sa jedna radosť. Správne, Teo. 
Lebo aj v 21. storočí existujú prekvapenia a lekári môžu byť omylní. Po prvotnom strese, kam s ružovou, sú teraz šťastná zdravá trojka. A spoločne rastú. 





Rastú doslova. Moja Zuza má dnes narodeniny. Ďalšie...no prvýkrát ich oslavuje ako mama. 
Tak ti želám, aby si bola tou najlepšou mamou na svete.

1 komentár:

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤