(Ne)mám rád Bratislavu






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Radka a jej frájo. Radka je podobný prípad ako ja. Býva v Bratislave, pracuje v Bratislave, študuje v Trnave a pochádza z malebnej hrudy spod lesnatého Manína.

Radka pozná hory, lesy, lúky a háje a ľúbi ich rovnako ako ja. Ba vlastne viac!
Radka s frájom minulé leto absolvovali krušnú a strastiplnú Cestu hrdinov SNP. 750 kilometrov
v nohách, na tých nohách otlaky a ideš. Všetky klobúky sveta dole pre nimi dvoma!
(Kto nevie, čo je to ta cesta, tak nech číta TU.) 

Radka je teda podobná ako ja (i keď priznávam, ja by som asi toľko kilometrov nedala). S jediným rozdielom. Ona s frajerom nebýva. Jej frájo je z Považskej, býva v Považskej a nemá rád Bratislavu. (Maťo, nieže ma zabiješ!). 

Veľkým úspechom preto sú fotky z mini výletu ešte z jesene, kedy sme frája prehovorili na výlet
do hlavného mesta. Nebehali sme po horách, no po galériách a záhradách. V Slovenskej národnej galérií práve prebiehala výstava DVE KRAJINY Obraz Slovenska: 19. storočie × súčasnosť
a v Botanickej záhrade bola jeseň. Prechádzali sme tými exotickými rastlinami, akoby nasilu vsadenými do pre nich neprirodzeného prostredia, obdivovali zeleň a jej všetky zlatisto-červené odtiene a v skleníku dýchali tropický vzduch. Na chvíľu stačí zavrieť oči, predstaviť si more a zrazu celkom iný svet sa ocitá okolo mňa, svet plný inej krásy, farieb a chutí, na aký sme zvyknutý.  Ale len na chvíľu sa mi po takom svete zacnelo, lebo vždy, aj keď na dlhšie odídem, smutno mi je za domovom.
















































A toľko pekného svetla v ten deň bolo, že aj sám frájo musel DOBROVOĽNE uznať, že sa mu Bratislava predsa len trošku páči. 


Peknú nedeľu, výletujte o sto 6! :)


3 komentáre:

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤