Mať rád maky znamená...






...mať ich proste rád. Len tak. Bez očakávaní.

Tieto Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...2-ročné maky, fotené na starý ruský Zenit, vôbec nie sú dobré.

No zacnelo sa mi po holých lúkach, bez ničoho, sem tam zajac, občas sŕnča. Ani neviem, prečo tak veľmi túžim po slobode, keď mi je vlastne dobre. Tu, v tejto izbe, v tomto svete, i keď je uponáhľaný a chaotický.

Asi kvôli mojim koreňom, výchove, zvyku vybehnúť len tak v šľapkách a byť zrazu v lese, dýchať čerstvý vzduch, užívať si ticho.

Asi preto, že mi chýba domov.




























 A potom, keď som sa "hrabala" v tých makoch, zistila som, že to nie je prvýkrát, čo im vzdávam hold.
Boli TU a aj TU.

A potom že to nie je pravda, že  
stará láska nehrdzavie!



1 komentár:

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤