AHOJ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Tak teda - s blogom pokračujem.

Či prejde redizajnom (ak vieš robiť pekne a MINIMALISTICKY v blogspote či sa rád hráš s logami alebo máš nápad, čo s tým,
SEM SA, kreatívne Ťa zneužijem!)
, zmenou názvu alebo zmení doménu, nechávam otvorené. PREMÝŠĽAM.

Každopádne, sľubovať ani prezrádzať nejdem nič. Pretože pred časom sme veľkolepo oznámili novú značku na trhu a ľudia sa pýtajú. A ja neviem odpovedať. A. je v Prahe na Erasme a zostáva aj na letný semester. Ktovie, možno aj naveky, cesty životom sú nevyspytateľne krásne (i keď nahovno a ťažké!).

Prečo to spomínam? Lebo tam, v tej Praze je osoba, ktorá potrebuje pohladiť na duši. A preto jej vzdušnou cestou spolu s letmou pusou posielam tieto fotky. Aby vedela, že vyšli a že nie len ako moja dvorná modelka, ale aj v opačnej úlohe jej to celkom ide. Lebo tentokrát som bola modelkou väčšinou ja.

A nebolo to med lízať. Na chleba si budem musieť zarobiť inou cestou.


Fotili sme, ako inak, analógovo.
A. mi ušila sukienku lemovanú a ruksak do hory aj do lesa mesta.

To je ona, moja A.


 


 


































Tak AHOJ, zasa nabudúce.

2 komentáre:

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤