Malý intenzívny výlet - časť 1.

Západy a radosti

Hamuliakovo


 Bolo to asi minulú nedeľu, keď sme vyrazili na juh. V aute mama, otec, sestra a ja -za volantom. Aké neobvyklé. :-) Celú cestu ma nasledovalo červené auto, no nebála som sa. Sedeli v ňom vysmiata teta Janka, ujo Viliam, malá Katka a naša babka Hanka. Skrátka, jedna veľká šťastná rodina. Nielen naoko, naozaj sme!

V obci Hamuliakovo, na pravom brehu Dunaja, kde slnko najkrajšie zapadá, býva babkina sestra, Milka, s rodinou a malým veľkým bíglom Filom. O tom, prečo je malý veľký, neskôr...

Nateraz vychutnávajte pohľad na západ slnka, najkrajší z krásnych, aké som už dávno nezažila. Silný, dych vyrážajúci, pre mňa dokonalý. U nás, na severe, slnko zapadá medzi stromami, schováva sa za kopce a vysoké vrchy, veľmi si ho neužijeme. Tu sa ukazuje v plnej kráse, ponúka odtiene žltej, oranžovej a červenej, takej sýtej, až mi je od šťastia do plaču. Utriem slzu, stojím obďaleč skupinky mojich milých a premýšľam o tom, aké krásne by tu bolo bývať...




 





 














































2 komentáre:

  1. Páni, takové super fotky, hned bych jela taky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej, ďakujem, moc moc si to vážim. Je tam naozaj krásne, čarovne. :-))
    Zostaň sledovať, už pripravujem druhú časť.

    A pozerám, že aj ty sa chystáš prísť s niečím zaujímavým, teším sa na nové príspevky! :-)

    Verron

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤