Miletička


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Kým čakám na fotky zo Sicílie a neviem sa vyhrabať zo snívania, kým tu v slovenských uliciach mrznem napriek tomu, že ani na ostrove v týchto dňoch nebolo až tak horúco, ale ulice boli naplnené slnkom a morským vzduchom, ktorý mi strapatil vlasy. Kým sa neviem spamätať a zaradiť sa do reality, i keď unikla som len na pár dní. Tak pozerám si fotky bratislavskej Miletičky. Predvianočné trhovisko bolo vtedy plné adventných vencov, ihličia, podávania si horúcich čajov, fajčiarskych prestávok a debát len tak, o živote. 






































































Aj dnes ráno som sa tam bola na malú chvíľu prejsť. Žiadalo sa mi zase tej trhovej atmosféry. Slovenský market je možno trochu podobný tomu sicílskemu. Ale oveľa tichší, jednotvárnejší, menej uletený a viac pochmúrny. Slovenskí ľudia sa zabúdajú usmievať a z toho ja navždy zosmutnievam. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤