Zápisky a pamäte

Bolo to dávnejšie, keď ten les a šušťavé listy v ňom, koniec leta, ba viac už jeseň. No napriek tomu ľahké letné šaty a nohy bosé, myšlienky ťažké...

Bolo to dávnejšie, no ten deň zostal mi v pamäti, jeho atmosféra a ťažký vzduch. A možno ťažilo len mňa pri srdci, keď fotila som toto, túlala sa sama. Pomedzi slnečné lúče, lesnými chodníkmi nad dedinou.

http://veronikapilatova.blogspot.sk/2012/10/nemat-co-povedat.html#comment-form


A teraz hrabem sa v starším obrázkoch, znovu a zas, lebo rada ich pozerám, i keď nie sú dokonalé. A našla som zhmotnený ten zvláštny deň. Zhmotnený nielen digitálom, zrkadlovkou, kde je možnosť výberu.

Zhmotnený analógom, kde každé políčko má cenu, kde každý kúsok filmu sa váži.

A tie pokusy, tie obrázky sú tu, aha:


 









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

7 komentárov:

  1. Fotky sú krásne špeciálne tá druhá ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné fotky príde mi to také retro presne také milujem! pridala som si ťa a bola by som rada keby aj ty mňa.. :) ďakujem krásne http://beladynotbitch.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo,ďakujem, Terez. Obrázky z analógu vlastne vždy pôsobia tak trochu retro a presne to sa mi na nich tak veľmi páči. :-)


      V.

      Odstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤