.semanalmente

365 dní, 53 týždňov, koncom každého týždňa jedna fotografia.

53 fotografií v roku 2013, 53 obrázkov hovoriacich (takmer) sami za seba.

To je môj malý osobný projekt.



semanalmente/týždenne




6.1.2013 - 1. týždeň

.začiatky



13.1.2013 - 2. týždeň

.všade
 



 20.1.2013 - 3. týždeň

.beztvárie



27.1.2013 - 4. týždeň

.prázdnota




3.2.2013 - 5. týždeň

.o tichu

"Ani jeden zo zvukov prírody neruší večné mlčanie, ktoré zahaľuje svet. Ak budete načúvať týmto zvukom, skôr alebo neskôr začujete ticho." A. de Mello


10.2.2013 - 6. týždeň

.básne v nočnej košeli


17.2.2013 - 7. týždeň

.doma, nad dedinou



24.2.2013 - 8. týždeň

.sychravá snehulienka


3.3.2013 - 9. týždeň 

.tri púčiky pre Jar




10.3.2013 - 10. týždeň
.dobré ráno, dilema




17.3.2013 - 11.týždeň
.ťažký návrat zimy

. . .





















































































































































4 komentáre:

  1. Ja by som bol aj za projekt, ktorý by obnášal povedzme 365 fotiek do roka, ale možno som moc náročný... Alebo nedočkavý? Niektoré činnosti mi prídu tak prirodzené pre niekoho a ja tie svoje najprirodzenejšie robím kludne každý deň :D Vidím talent a vidím potenciál... dúfam, že to všetko neostane iba pri týždenníkoch, mesačníkoch, ročníkoch... Situácia si niekedy sama pýta zvečniť... bola by škoda, nemať pritom foťák po ruke. Hocijaký... nech aj v telefóne, ako obrazový záznamník. Náhoda niekedy vyžaduje rýchle reakcie a improvizáciu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, ako ma tento koment úprimne potešil! :-)
      Ver/te, že som mala v úmysle najskôr projekt "365", ale som si vedomá toho, že by to bolo zbytočne silené a nepodarené. Najmä preto, že momentálne behám medzi Trnavou a mojou rodnou Považskou a občas sa mi tie moje foťáky jednoducho do batožiny nezmestia. (Možno hlúpa výhovorka, viem. :-)) Tak či onak, naozaj som mala pocit, že "365" zatiaľ nie je nič pre mňa. Takto mám čas si premyslieť, zvážiť a koncom každého týždňa vypustiť niečo, čo naozaj má (aspoň pre mňa) nejakú hodnotu. Uvidíme, ako sa to vyvinie, sama som zvedavá! :-)

      Každopádne, zostaň/te sledovať, budem rada.

      S pozdravom a prianím krásnych dní,

      V.

      Odstrániť
  2. Tiež by som brala 365 fotiek, ale takto si tú jednu týždenne vychutnám & budem vážiť o to viac. Prajem veľa čarovných chvíľ zachytených cez objektív a ďakujem, že si sa nás rozhodla takto vizuálne rozmaznávať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ďakujem za krásne slová. Aj vďaka nim sa budem snažiť o to viac! ❤

      Odstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤