Na hrade dobre


          Keď sa chalani z Trnavy bláznivo rozhodli stráviť týždeň v horách v okolí Považskej Bystrice a ich "projekt" niesol impozantný názov:  Odtálto až hentam do <->. Prvú noc zakotvili na Považskobystrickom hrade, vybrala som sa za nimi ja a R., kamoška zo školy a nielen odtiaľ. Občas pršalo, tak riadne, lejacky, no nám to nevadilo. Aj oheň bol, aj vínko, aj sa fotilo (skúšali sme vtedy môjho nového kamoša na film), tiež na country tancovalo  a keď sa zotmelo, nastal priestor pre strašidelné príbehy. To už som sa začala báť...




R. vľmi dobre vie, kam má pchať prstiská! :-P













duck-face musí byť!










Teší ma, že sme sa stretli takto, cez prázdniny s L. a som rada za spoznanie nových ľudí.  T., T., A., M. - bolo mi cťou. :-)




1 komentár:

  1. krasne fotky, pači sa mi ta zelená na nich, škoda len že ste neprecestovali aj ostatné časti :-)
    A.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤