Chcela som...

Chcela som. Mohla som. Vykašlala som sa na to! Celý víkend som venovala kamarátom, rodine, relaxu a prípravám na nástup na moju (zatiaľ) milovanú VŠ. Vodka, energy, vodka, džús, burčák, vodka...Víno, vodka, burčák, džús...Fernet, Coca Cola...Vodka, vodka, vodka...Bystrinka. Na ďalšiu časť Zápiskov z Cypru jednoducho tentokrát nevyšiel čas. Ešte v týchto chvíľach sa snažím natrepať posledný pár topánok do môjho "mini pidi" kufra a slávnostne sa sťahujem. Smer Trnava Trnavienka.
Najbližší report sľubujem až v piatok. Do toho času sa vzdávam svojho PC, fotiek, hudby, filmov, fotiek, fotiek...beriem si spomienky a otváram sa novým zážitkom. A začínam sa tešiť. :-)
Zatiaľ vám prinášam skromný pohľad na niečo, čo mne osobne tu taaaaaak chýba. Nechajte vaše oči pokochať sa. 
_______________________________________________________________

My dear friends. I'm sorry, but I didn't have time for next part of Notes from CY. I was bussy this weekend. Party party party. Good bye my town. Welcome to new university city. I'm going studyyyyyy. Keep fingers and stay waiting for next chapture. ;-))



See ya soon!
               With love
                                ur Verron.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤