Pozor, Vážení!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Alica.
























A presne to dlho dlho nič by stačilo v tomto príspevku, lebo všetci vieme. Že ona je tá krásna, že ona je tá moja a že aj vďaka nej som sa vrátila k fotografii a trošku viac do nej ponorila. Lebo ona a ja, to je ako JING A JANG (bez ohľadu na to, aké veľké klišé to je.) A proste nám to (nie iba) vo fotke akosi funguje.
Ale o čom by tento post bol, keby som len publikovala nasledovné fotky bez toho, aby som pátosne oznámila, že: 




 !!!NIEČO SA CHYSTÁ!!!


To, že si rozumieme aj v móde, snáď netreba spomínať. Je to vidieť. Že páčia sa nám vysoké pásy (a nadávame na dievčatá s holými krížami - CHCETE MAŤ RAZ DETI, ŽE ÁNO?!), vintage kúsky, sekáčove úlovky, veľké svetre a malé opätky, veno po starej mame a simplicity, klobúky, ruksaky a....
A po roku spolunažívania a ďalšom období sucha (cháp bez seba) sme prišli na to, že sa treba posunúť ďalej. A preto spoločne rozbiehame módnu značku. 


Nebojte sa, LV, Prady ani Korsa by sa to príliš nemalo dotknúť a tak si naďalej môžu plávať vo svojich mútnych vodách. My len chceme ukázať svetu, že vieme a chceme. A ak aj ty, SVET, chceš! tak nás podporíš. Napríklad aj lajkom (i keď zatiaľ nie je kde ho dať).

 Okolnosti ako oficiálne meno (pracovný názov: VERONALIS), navrhnutá kolekcia či kompletný lookbook zatiaľ v štádiu riešenia. Hráme sa, vymýšľame, plánujeme a veríme, že sa budeme páčiť. Napriek tomu, že Al (promiň, viem, že to neznášaš) odchádza za pár dní do Prahy a ja som sa presťahovala do Bratislavy (o tom potom). Zátvoriek však už bolo v tomto poste dosť a rečí tiež.

Pozrite si malý náhľad toho, čo bude. Alebo aj: prvé dieťa kreatívnej dvojky - sukienka
Šila Alis, fotila Ja.



A prosím, skôr ako si začnete pozerať obrázky, pustite si TÚTO skladičku. Objavila som ju síce v čase písania postu, ale pripomína mi deň, kedy sme fotili. Boli sme na Slavíne a že o tom tripe ešte budete počuť! :-)
A už TICHO.

(iba že sa fotilo analógovo, na CANON EOS 3000N a Fujicolor 200, NO postprocess). PSSSST!














































4 komentáre:

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤