Akej farby je Grape? Kvetovej!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Už dávno neni teplo a neni ani leto. Aj keby sa hodím o zem!
Aspoň spomienka na festivaly ma okrem šálky čaju hreje pri srdci - von oknom radšej nepozerám.

Grape bol v poradí druhý z môjho festivalového leta. Lístky pre mňa a pre neho sa mi (anineviemako) podarilo vyhrať cez Suzuki a všetci môžete závidieť.

Grape 2014 bol v poradí prvý ročník, na ktorom som bola. "Malý", sympatický, krásny. Ľuďmi, prostredím, hudbou a atmosférou celkovo. Počasie nebolo ideálne, ale neodradilo. Aspoň nepieklo na prašinky a  neprchali potom (pardon za nechutnosti). Jedlo dobré, alkohol stráviteľný, Urban Market ne(s)klamlivý, ostatné sprievodné aktivity prudko zvládateľné. Možno tých zlodejov by mohlo byť menej, ale o tom potom raz napíšem esej. A bude to určite niekde v prímorskej chatrči s výhľadom na príliv. Tak!

Ale aby toho drístania nebolo príliš, tu sú fotky. Trošku ujeté, trošku bláznivé, trošku padnuté na hlavu. Asi tak, ako my s L., keď sme si pre náš prvý dvojexpozičný pokus vybrali práve Grejp.












































































































 A keď bolo po všetkom, v hlave mi doznievali nie tóny interpretov z pódií, ale gitarkové seansy môjho L., kým ja som predýchavala v stane. S nohami von.




GREJP 2014

 

 

*(dvojexpozície fotené Nikonom EM na DM400 mnou a pánom L.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤