Alice in WonderStreet

Malý preview z minulotýždňového fototestu s Alicou. Obrázky nevyšli podľa mojich predstáv, čiže nevyšli vôbec. Ale sú tu. Pretože môj blog zomiera samotou, zíva prázdnotou a tí, ktorí ho ešte stále čítate, sa tu asi nudíte.

Opakovať, že nestíham, NIČ!, je už trápne. Ale opakovanie je predsa matka múdrosti. No som pod stresom, písmenká mi veľmi nejdú.

Ďakujem teda len mojej dvornej modeliene a raz, keď budem veľká, jej za pózovanie budem platiť (alebo ona mne, ha!).






























*fotografie sú skúšobnou jazdou a zoznamovacím rande s analógom Canon EOS 3000N (a nesprávnym objektívom 28-80mm). Niečo podobné, no oveľa OVEĽA! lepšie a skutočnejšie bude výstupom mojej bakalárskej práce na tému Street fashion - módna fotografia. Ak si myslíte, že máte štýl, charizmu a iskru v očiach ako A. a chcete na fotkách byť a aj ich mať, neváhajte ma kontaktovať. Hoc aj tuto, v komentároch.


                                                             A majte pekné dni!

4 komentáre:

  1. Nádherné fotografie, nádherná modelka s nádherným kolem ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné šaty, takové bych také chtěla najaro!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že ma A. nezabije, ale podobných nájdeš na Asose kopec! ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤