Zabudnutá zima, no.1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Spomenula som si na tieto doposiaľ nepublikované obrázky až teraz. Možno preto, že zima vtedy už bola naozaj neznesiteľná a tak som ju nechcela viac šíriť virtuálnymi priestormi ďalej. A možno preto, že na mňa lezie choroba a ak ma aj chytí a budem musieť dni tráviť v posteli, radšej by som bola, keby za oknom poletoval sneh a skoré stmievanie. Nie je ľahké ležať pod perinou, nechať sa spoza okna hladiť slnkom, počúvať všetky tie krásne zvuky neskorej jari a prichádzajúceho leta a vedieť, že dočasne nesmiete vstávať...

A možno som si na tú zimu spomenula práve preto, lebo slnko znovu trucuje a vonku sa bez teplého oblečenia momentálne nedá vydržať.  A spomínané prichádzajúce leto pripomínajú len stromy, ktoré sa zazelenali a posledné lupienky kvetov ležiace na tráve pod ich korunami.


























Tak čo? Chýba niekomu z vás zima? Mne z nej stále ide strach! Snáď nám dá ešte chvíľu pokoj. :-)

5 komentárov:

  1. Beautiful winter photos, but I am glad its not winter yet :)

    http://golovelife.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah that's true. But in article I was writing about forgotten photos. Cause winter here in Slovakia was too long so I didn't want publish these photos until winter was still here. Cause people were sick of it. But now how time flies it seem to be fine to see photos of winter isn't it? :)
      And thanks so much for your visiting! xxx

      V.

      Odstrániť
  2. Predposledná fotka - perfektná! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤