Dávno ráno






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Bolo to ráno plné opíc, ktoré ťažili mi plecia a zapchávali ústa, aby ťažko sa mi dýchalo. Ráno plné dozvukov z noci, z toho domu, kde trávila som ju. Rána preplnené hlasmi známych, priateľov a nových ľudí v mojom živote, ozveny volajúce ma späť do toho domu. Nie, nebol to dom hrôz, bolo tam dobre, teplo a veselo.

V to ráno niesla som si svoj kríž dlhou hmlistou cestou a možno aj trochu ľutovala toho, že nebolo mi rady. Lebo áno, aj také rána sú. Načo klamať?


Olympus OM10

Pekné slnečné dni bezhmlisté, priatelia!

2 komentáre:

  1. Ahoj, toto je moja nová adresa: http://blueyedfox.wordpress.com/
    (Fandím si a predpokladám, že ma čítaš a budeš aj naďalej ;-))
    - Chantal Prym (pôvodne z http://chantal-prym.blogspot.sk/)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Druhá fotka sa mi páči najviac - hmla, les a postava, ktorej identita nie je odhalená. Všetko, čo mám na fotkách rada. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤