Mať rád zimu znamená...

.tie prvé vločky naznačujúce začiatok zimy, so sebou prinášajúce eufóriu a toľko pripomínajúce detstvo. Ach, koľko radosti vedia tie chumáče spôsobiť! Vyťahujú sa lopáre, sánky a boby, pomaly sa zdobia stromčeky a ulice zase zdobia miniatúrne svetielka.

Ale zima sa blázni. Nevie, kedy treba začať a nepozná, že v najlepšom treba prestať. Ťahá už od októbra (tu) a trvá doteraz. Áno, zima ma teší. Teší ma prvý mesiac, možno dva. Keď je krásna, slnečná, mrazivá až tuhne mi dych. Teraz to už nie je zima, radosti a šťastné smiechy zo snehuliakov a ich mrkvových nosov. Je len stále sa viac prehlbujúcou depresiou a nekončiacou sa chorobou. Vrýva sa mi pod kožu a každým dňom si prajem jar viac a viac.

Chcem takto rozkvitnuté stromy píšuce príbehy (nenechajte sa pomýliť dátumom, som oneskorená a lenivá!), chcem balerínky na nohách bez toho, aby mi mrzli prsty, chcem vytiahnuť slnečné okuliare a váľať sa v tráve na deke.

Vyslovujem prepáč za tieto smutné, negatívne slová. Ale hlúpo verím, že keď napíšem a poprosím, tak tá jar nakoniec príde. 

(Pokiaľ si pamätám, doteraz vždy prišla. Tak kde je?)


























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 komentárov:

  1. heheh, Veronika, krasny text, taky hravny, vtipny, uprimny,,, :) a samozrejme fotky, v com ja zase nie som vobec dobra.. heh :) obdiv za ne .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale Bet, úprimne ani ja v nich vôbec nie som dobrá. Ešte pretečie veľa času, kým sa tak stane. Ale každopádne ďakujem za milé slová, zahriali v tejto zime! :-))

      V.

      Odstrániť
  2. neeeviem z mojho skromneho pohladu sa javia profesionaalne :P.. heeheh, ale posnazim sa raz, mozho nieco vymyslet s fotakom:P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta první a ta třetí a ta poslední fotka♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobre!!! Keby Ťa chcela poslúchnuť!!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. NICE PICS!! PERFECT LOOK!!
    Do you want to follow eachother?
    I wait for you soon!
    SPRING KISS from Rome Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks a lot, Federica!
      Here in Slovakia we have everything but no spring! But we wish..So I send late winter kisses. xxx

      V.

      Odstrániť
  6. In Poland zima came in october too and she's still "sitting" here... I've got tired of it... Six months of winter?! Too much.
    Kisses from Poland :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It's terrible I'm exhausted and frustrated from this weather. Come with me to Bali haha. :-) I wish it'll be so easy. Isn't it?

      Kisses from Slovakia, Ice-Land. xxx

      Odstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤